Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Faktura Elaktroniczna

Oszczędzaj czas, zyskaj wydajność, otrzymuj swoje faktury za pomocą poczty elektronicznej dzięki naszej aplikacji do rozliczenia elektronicznego.

Czym jest faktura elektroniczna?

E-faktura to szybki i wygodny sposób na otrzymywanie rozliczeń za usługi. Przyjazny panel użytkownika i przydatne funkcje ułatwią Tobie pracę i rozliczenie.
E-faktura jest usługą łatwą w obsłudze i nie wymagającą przechodzenia specjalistycznych szkoleń. Systemu tego możesz używać do sprawdzania nowych faktur i wyszukiwania oraz importowania nieopłaconych faktur do swojego systemu księgowego.

Masz pytania i potrzebujesz więcej informacji skontaktuj się z Obsługą Klienta DHL Express pod numerem telefonu 42 6 345 100

Rozpocznij korzystanie z DHL Express MyBill


Nazwa użytkownika/Hasło
Po zarejestrowaniu i weryfikacji zostanie Ci nadana nazwa użytkownika i tymczasowe hasło, które będzie należało zmienić przy pierwszym logowaniu. Po zarejestrowaniu w rozliczeniu elektronicznym zostanie zaprzestane wysyłanie faktur papierowych.
Logowanie
Możesz zalogować się w każdej chwili z każdego komputera przy użyciu przeglądarki internetowej. Uzyskujesz dostęp do poglądu swoich faktur, możesz sprawdzić online archiwalne faktury i bezpiecznie pobrać dane faktur do swojego systemu księgowego.