Szanowni Państwo!
Informujemy, że aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, nasz serwis internetowy gromadzi i zapisuje w pamięci komputerów Użytkowników serwisu krótkie informacje tekstowe (tzw. „cookies”). W każdym czasie możecie Państwo zmodyfikować ustawienia przeglądarki, aby wyłączyć ten mechanizm. Konfiguracja, która dopuszcza używanie cookies oznacza, że Użytkownicy wyrażają na powyższe zgodę. Aby dowiedzieć się więcej proszę zapoznać się z Polityką Plików Cookies.

Nie pokazuj więcej tej informacji
Reklamacje Faktur Polski  English
Formularz reklamacyjny Status reklamacji
Pola oznaczone (*) są obowiązkowe.

Twoje dane

Imię i nazwisko*
Adres e-mail*
Wprowadź ponownie adres e-mail*
Numer telefonu*
Podaj numer telefonu stacjonarnego wraz z numerem kierunkowym (np. 226702030) lub numer telefonu komórkowego (np. 660102030)
Numer Klienta / konta
W przypadku reklamacji faktury przelewowej podaj numer Klienta (SAP) lub numer konta zaczynający się od 7, 12, 23, 45, 51, 52, 95, 96 i 414

Szczegóły

Numer faktury*
Podaj numer faktury, łącznie z ukośnikami, literami i innymi znakami. Można wpisać tylko jeden numer faktury
Numer przesyłki*
Podaj wszystkie numery przesyłek, których dotyczy reklamacja podanej wyżej faktury. Numery przesyłek oddziel przecinkiem
Treść*
Opisz problem związany z fakturą

Załącz

Nazwa dokumentu
Podaj nazwę lub opis załączanego dokumentu
Administratorem danych osobowych jest DHL Express (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-823), przy ul. Osmańskiej 2. Dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji umowy przewozu na warunkach promocyjnych. Podanie powyższych danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji celu przetwarzania danych. Dane będą udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.