Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Zarządzanie klientami

Podczas gdy zarządzanie projektem jest zadaniem dotyczącym codziennej efektywności, zarządzanie klientami to obszar, w którym patrzymy w długiej perspektywie na wzajemne partnerstwo. Kierownicy ds. klientów działają jako adwokaci klientów wewnątrz Państwa organizacji. Rozumieją oni i podzielają Państwa cele biznesowe oraz pomagają w osiągnięciu sytuacji, w której każdy – od prezesa firmy do pojedynczego operatora wózka widłowego – wie, co jest ważne dla Państwa i klientów.

W celu zamówienia kuriera lub sprawdzenia losów przesyłki, prosimy o kontakt z DHL Express

DHL osiąga ten stan poprzez opracowanie przejrzystej hierarchii kontaktów, tak więc Państwa potrzeby są określane szybko i w sposób spójny. Zapewniamy otwarte linie komunikowania się z kompetentnymi ekspertami we wszystkich kluczowych obszarach. Dzięki wiedzy na temat branży wykorzystujemy nasze najlepsze praktyki i najnowsze trendy.
Zapewniamy, że otrzymują Państwo prostą odpowiedź od kogoś, kto może jej udzielić lub wie, jak to szybko zrobić. Ktoś, na kogo można liczyć, kto będzie obecny przy każdym etapie prac, wsparty przez pozostających do dyspozycji ekspertów w kluczowych dziedzinach; ktoś, kto potrafi określić specyficzne potrzeby lub zagadnienia.

Cztery główne role Kierownika ds. Kluczowych Klientów: