Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Zapewnienie jakości

W logistyce jakość to brak błędów w wysyłkach towaru, niski stopień zniszczenia produktów, zamówienia na czas, wysoka produktywność, doskonała zgodność z wymaganiami klienta oraz pełna zgodność regulacyjna. Z DHL dodatkowo jest to kwestia znalezienia sposobu na stałe podnoszenie tej poprzeczki.

W celu zamówienia kuriera lub sprawdzenia losów przesyłki, prosimy o kontakt z DHL Express

Co odróżnia zapewnianie jakości w DHL:

  • Dostarczanie struktur oraz mechanizmów pozwalających na przewidywalną i zgodną z celami działalność.
  • Narzędzia szkoleniowe oraz dokumentacja przynosi Państwa partnerom jasne wytyczne co do kierunku działania.
  • Zalecamy utrzymanie jakości oraz wymagamy tego – zarówno dla naszych klientów, jak i w naszej działalności.
  • Przy uruchomionym programie jakościowym sprostają Państwo oczekiwaniom klienta i celom działalności lub nawet je przewyższą oraz będę Państwo działać zgodnie ze wszystkimi statutowymi i regulacyjnymi wymogami.
  • Jesteśmy posiadaczami ważnych certyfikatów jakościowych takich jak ISO 9001, TS 16949, ISO 14001, ISO 13485 oraz innych. Dzięki sile oraz elastyczności systemu zarządzania jakością dysponujemy strukturą pozwalającą na osiągnięcie zgodności z większością wymogów regulacyjnych i standardów stosowanych przez odpowiednie agencje.