Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Ulepszanie procesów

W momencie kiedy Państwa łańcuch dostaw zostanie udoskonalony, zmieni się Państwa działalność. Dlatego w DHL ulepszanie procesów jest stałą częścią naszego stylu pracy. Aby operacje Państwa łańcucha dostaw przebiegały bez zakłóceń, polegamy na sprawdzonej metodologii dla ulepszania procesów - DMAIC (Define, Measure, Analyze, Implement and Control – czyli Definiuj – Mierz – Analizuj – Wdrażaj i Kontroluj), która oparta jest na podejściu „tworzenia oszczędności” oraz „sześć sigma” (six sigma). Stale pracujemy nad zidentyfikowaniem specyficznych możliwości, takich jak podnoszenie poziomu satysfakcji klienta lub obniżanie poziomu defektów procesów.

W celu zamówienia kuriera lub sprawdzenia losów przesyłki, prosimy o kontakt z DHL Express

Programy ulepszania procesów stosowane przez DHL dodają wartość w następujący sposób:

  • Kładziemy nacisk na zaangażowanie pracowników oraz kadry zarządzającej w całym procesie.
  • Nasze metody mogą być zastosowane do szerokiego zakresu potencjalnych zagadnień.
  • Podmioty stowarzyszone są motywowane do osiągania lepszego poziomu obsługi klienta.
  • Nasz proces jest spójny zarówno z podejściem „sześć sigma” jak również metodologiami „oszczedności”.
  • Dostarczamy strukturalnej dyscypliny dla rozwiązywania problemów w oparciu o zespół.
  • Nasze doświadczenie w dziedzinie regulacji pomaga w zapewnieniu, że zgodność z przepisami określanymi przez władze rządowe i inne agencje jest wkomponowana we wszystkie rozwiązania.