Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Łatwiejszy, kontrolowany proces zwrotu produktów

Brak zarządzania siecią logistyki zwrotnej oznacza niewykorzystanie dostępnych możliwości zysku. Poprzez zarządzanie zwrotami, testowanie i redystrybucję produktów można odzyskać wartościowe aktywa i poprawić ostateczny bilans.
DHL może zaprojektować sieć logistyki zwrotów, niezbędnej do efektywnego zarządzania zwrotami produktów z punktu pochodzenia aż do ich ponownej dystrybucji. Ponieważ wiemy, jaki jest koszt niewykorzystanych aktywów, nasz zespół będzie współpracował z Państwem w celu wdrożenia procesów pozwalających na nieustanny ruch produktów. Zapewnimy, że czas do odzyskania Państwa aktywów będzie mógł być liczony w dniach, a nie w tygodniach, niezależnie od tego, czy produkt ma zostać przetestowany i naprawiony czy tylko umieszczony z powrotem w magazynie.

W celu zamówienia kuriera lub sprawdzenia losów przesyłki, prosimy o kontakt z DHL Express

Usługi DHL w zakresie logistyki zwrotnej:

  • Kontrolowanie towarów przychodzących
  • Dystrybucja do centrów naprawczych lub na rynek detaliczny
  • Przepakowywanie i etykietowanie
  • Śledzenie przesyłek
  • Naprawa.