Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Logistyka wewnątrzsklepowa

Dostawa do sklepu detalicznego to dużo więcej niż tylko umieszczenie pudeł na zapleczu i poinformowanie o dokonanej dostawie. W ramach świadczonej przez nas usługi logistyki wewnątrzsklepowej możemy przygotować produkt do zaprezentowania go publicznie, zatem Państwa sprzedawcy nie muszą tego robić. Co więcej, wszystkie te działania można wykonać w nocy, tak aby Państwa pracownicy nie tracili czasu w godzinach pracy.

W celu zamówienia kuriera lub sprawdzenia losów przesyłki, prosimy o kontakt z DHL Express

Usługi logistyki wewnątrzsklepowej świadczone przez DHL:

  • Orientacja na ostatni odcinek łańcucha dostaw, dostawy z centrów dystrybucji skierowane do sklepów, jak również wszystkie powiązane działania prowadzone w sklepach
  • Wsparcie dla operacji wewnątrzsklepowych poprzez poprawę wydajności, włącznie z optymalizacją zapasów, produktywnością siły roboczej oraz promowaniem dostępności zasobów
  • Wykonywane działania obejmują rozbicie ciężkich ładunków na mniejsze, segregowanie produktów według poszczególnych działów, usuwanie opakowań i przemieszczanie zapasów do punktu wykorzystania – a wszystko to w celu udzielenia wsparcia handlowcom
  • Obsługa operacyjna działań pozahandlowych – strefy załadunku, odzyskiwanie powierzchni sklepowej, zwroty
  • Obejmują konsolidację, zarządzanie zapleczem oraz uzupełnianie zapasów na półkach
  • Wprowadzają innowacyjność do procesów sklepowych
  • Poprawiają widoczność łańcucha dostaw, wspierając kupujących i sprzedających w podejmowaniu decyzji
  • Zwiększona dostępność zapasów, z jednoczesnym zmniejszeniem ilości niepotrzebnych zasobów
  • Orientacja na ostateczny cel, którym jest doskonalenie usług świadczonych na rzecz klienta, mając jednocześnie na uwadze redukcję kosztów