Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Wysyłka z DHL – 5 łatwych kroków

Robimy wszystko, żeby ułatwić Ci wysyłkę z DHL. Oto podstawowe kroki, które pomogą Ci nadać Twoją przesyłkę.
Czy wiesz już z jakiej usługi chcesz skorzystać? Czy przesyłka jest już gotowa do wysyłki?
Wyślij online terazExternal Link / New Window

Poznaj koszt przesyłki
Powiedz nam, co i dokąd chcesz wysłać i na kiedy musisz to tam mieć, a otrzymasz wycenę.

©iStockphoto.com/kutaytanir
Przygotuj swoją przesyłkę
Niezmiernie ważne jest, żeby przesyłka i wszystkie dokumenty były przygotowane, gdy przyjedzie kurier lub gdy zostawiasz paczkę w punkcie obsługi klienta DHL.
Wyślij online teraz
Kiedy zamawiasz usługę online, możesz wybrać usługę, która spełnia Twoje potrzeby, uzyskać wycenę, zaplanować odbiór przez kuriera i przygotować list przewozowy.

Jeśli wolisz dostarczyć swoją przesyłkę do punktu obsługi klienta DHL, pamiętaj, żeby sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższy punkt i w jakich godzinach można tam nadać przesyłkę.

Śledź swoją przesyłkę
Gdy wysłałeś już przesyłkę możesz śledzić jej status online przez 24 godziny na dobę.
Sprawdź teraz

Wpisz maksymalnie 10 numerów przesyłek. Numery oddziel od siebie spacją lub wciskając klawisz „Enter”.

Jeśli jesteś posiadaczem konta, śledzenie przesyłek jest jeszcze łatwiejsze dzięki MyDHL-monitorowanie wszystkich Twoich przesyłek online, automatyczne powiadomienia o statusie przesyłek i wiele więcej!

Wybierz jedną z naszych elastycznych opcji płatności
DHL oferuje Ci szereg elastycznych opcji płatności i fakturowania, przez co umożliwia Ci podjęcie najbardziej dla Ciebie korzystnej decyzji i zaoszczędzenie cennego czasu administracyjnego w Twojej firmie.

Klienci, którzy nie posiadają konta DHL mogą zapłacić za przesyłkę gotówką lub kartą kredytową, natomiast posiadacze konta DHL mogą skorzystać z regularnego fakturowania.