Zarządzanie transakcjami handlu elektronicznego i ich realizacja
Klientów internetowych nie da się oczarować atrakcyjnym wystrojem sklepu, przyjemną muzyką puszczaną w tle czy przyjaznym nastawieniem sprzedawców. Wszystko co można zrobić sprowadza się do dostarczenia produktów wymaganych przez klientów w oczekiwanym przez nich terminie. Elastyczne i innowacyjne rozwiązania DHL mogą pomóc w usprawnieniu usług oferowanych dotychczasowym klientom internetowym, a także mogą pomóc rozszerzyć bazę klientów, tak aby uwzględnić również innych, którzy preferują opcje handlu elektronicznego.
Usługi realizacji zamówień handlu elektronicznego oferowane przez DHL:
- Projektowanie sieci, włącznie z określeniem, gdzie mają zostać zlokalizowane obiekty i z uzasadnieniem ekonomicznym w zakresie wspierania sieci operacjami szybkiego przemieszczania, operacji masowych i/lub sezonowych
- Modelowanie i optymalizacja procesu, włącznie z określeniem idealnego poziomu mechanizacji operacji
- Projekt i układ obiektu, włącznie ze współpracą z dostawcami regałów, sprzętu do manipulacji materiałami oraz automatyzacji, podczas fazy wdrażania
- Wdrożenie i integracja systemów, włącznie ze wsparciem instalacyjnym, konfiguracją i modyfikacjami
- Planowanie szczytu sezonu, włącznie z nasileniem działań, zewnętrznymi operacjami magazynowania oraz wykorzystaniem kampusów DHL